miercuri, 10 februarie 2010

"Human Target" (2010)


Christopher Chance e un agent de securitate mai mult decat neobisnuit. Acesta isi protejeaza clientii preluandu-le temporar identitatea, punandu-se astfel direct si inechivoc in pericol. Chance e asistat de partenerul sau de afaceri, Winston, si de Guerrero, a carui job e sa intervina cand lucrurile scapa de sub control. Insa nimeni nu prea stie cine e acest Christopher Chance, care-i sunt secretele din trecut, si de ce se ofera sa devina o "tinta umana"? Cu siguranta exista o multime de alte moduri de a proteja pe cineva...

marți, 9 februarie 2010

LucasArts anunta LEGO Star Wars III: The Clone Wars

LucasArts a anuntat ca va lansa jocul LEGO Star Wars III: The Clone Wars in toamna lui 2010. Jocul se va lansa in versiunile pentru PC, Playstation 3, PSP, Xbox 360, Nintendo Wii si Nintendo DS.



LEGO Star Wars III: The Clone Wars
este produs de catre studiourile Traveller’s Tales si va include oate personajele din cele două sezoane ale serialului TV de animaţie Star Wars: The Clone Wars.



Jucatorii pot sa aleaga de patrea cui vor juca: factiunea Jedi sau factiunea Separatist. Acestia au la dispozitie abilitati noi, dar si un editor de niveluri cu care isi vor putea concepe baze noi si campuri de batalie.

Sursa: Hit.ro

Google vrea sa ucida Twitter

Google permite deja utilizatorilor de Gmail sa faca update la propriile status-uri. Îndemnul Gmail suna în felul urmator: “Lasa-i pe cei din jur sa stie de ce pregatesti, împarte cu ei link-uri, poze, video-uri si pagini web”. De fiecare data însa cand un utilizator face update la propriul status, update-ul anterior dispare pur si simplu, relateaza Wall Street Journal, care anticipeaza o miscare în directia microblogging-ului pe care o pregateste în acest fel Google.


Noul serviciu va permite utilizatorilor de Gmail sa vada un flux de update-uri de status venite de la oamenii cu care ajung sa intre în contact. Acesta va fi integrat cu site-ul de video-sharing YouTube, precum si cu cel de foto sharing Picasa.

Google a încercat în dese randuri, fara succes însa, sa lanseze rivali pentru produse web care se bucurau deja de succes: Orkut versus MySpace, Google Video versus YouTube, Open Social versus Facebook Platform sau Google Friend Connect versus Facebook Connect.

Sursa: Hit.ro

joi, 4 februarie 2010