Microsoft lucreaza la o metoda inedita de a revolutiona
publicitatea TV. Sistemul NUads va folosi senzorii de detectare a
miscarii Kinect pentru a lasa telespectatorii sa interactioneze cu
reclamele.
Reclamele interactive implica participarea telespectatorilor cu efort
minim: o comanda vocala sau un gest simplu cu mana. Folosind comanda
vocala "Xbox share", utilizatorul poate publica direct pe Facebook sau
Twitter reclamele care ii plac, scrie
VentureBeat.
Planul Microsoft este de a "urmari" telespectatorii in timp ce ei urmaresc
publicitatea TV
pentru a colecta date despre reactia acestora la diferite reclame.
Informatiile colectate raman private, dar sunt prelucrate pentru a
obtine statistici utile firmelor de publicitate.
Kinect NUads ar putea convinge consumatorii de media
sa renunte la inregistrarea emisiunilor preferate pentru a le urmari
mai tarziu fara reclame si ar putea deveni chiar o sursa de a masura
audienta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu