joi, 7 aprilie 2011

Clipuri originale, marca YouTube, incepand din acest an

Google planuieste sa aloce 100 de milioane de dolari pentru dezvoltarea continutului original pe YouTube, ca parte a strategiei de reorganizare a site-ul in jurul canalelor bazate pe categorii.


Potrivit unor surse citate de Wall Street Journal, site-ul de video sharing ar urma sa introduca aproximativ 20 de “canale premium” care sa contina intre 5 si 10 ore pe saptamana de programe originale, create de profesionisti, la care se vor adauga o serie de alte canale, care vor avea la baza contentul existent deja de site.

Schimbarile vor demara mai tarziu in cursul acestui an si ar putea include canale create de companiile de productie si regizorii de la Hollywood.


Un purtator de cuvant YouTube a refuzat sa confirme sau sa infirme speculatiile, limitandu-se la a declara ca “YouTube a cunoscut o crestere incredibila in 2010 si suntem entuziasmati in ceea ce priveste viitorul.

Lucram in permanenta la updatarea site-ului si la imbunatatirea experientei utilizatorului si a interfetei. Totusi, in viitorul apropiat nu avem in plan schimbarea dramatica a design-ului site-ului.

YouTube a sustinut dintotdeauna ca nu este interesat de zona crearii de content. Cu toate astea, detine programe care le faciliteaza partenerilor crearea de continut pentru site.


YouTube le permite de asemenea utilizatorilor sa creeze canale pentru un anumit tip de continut, dar nu este organizat in functie de topicuri, bazandu-se in schimb pe search box pentru navigare.