miercuri, 2 decembrie 2009

Call of Duty: Modern Warfare 2 - REVIEW Cd Key Crack

Seria Call of Duty nu mai este necunoscuta aproape nimanui. Cel putin nu celor care nu au trait sub o piatra in ultimii sase ani. Infinity Ward, dublati din cand in cand (fara prea mult succes) de Treyarch au reusit sa creeze o adevarata furtuna media cu aceasta serie, in special dupa primul Modern Warfare, poate unul dintre cele mai reusite First Person Shooter-e din ultimii ani.

Iata ca am ajuns la jocul cu numarul 6 al seriei, mai precis Call of Duty: Modern Warfare 2. Jocul pastreaza principiile seriei, atat lucrurile atractive, cat si cele mai putin impresionante.



Jocul urmeaza un principiu cam invechit pentru zilele noastre: actiunea jocului este strict dependenta de pozitia jucatorului. Cu alte cuvinte, pana nu treci de un anumit punct invizibil, actiunea nu continua. Soldatii aliati lupta la infinit cu un inamic care ataca la infinit, in mod complet nerealist. Acest lucru te impinge sa duci jocul mai departe, mai ales ca obiectivele sunt date intr-un ritm foarte alert.



In buna traditie Call of Duty (Modern Warfare), noul joc al seriei se petrece in mai multe zone de pe glob: Afghanistan, Rusia, SUA, in munti, pe campii, in mine, intr-un gulag sau pe o platforma petroliera. Fiecare zona este minutios detaliata de catre producatori si arata impresionant. MW2 te poarta pana si prin Rio de Janeiro, insa acel nivel este poate cel mai neplacut din tot jocul, pentru ca luptele se duc in spatii foarte stramte, cu multe ferestre inchise, de unde inamicii apar ca intr-un shooter ieftin.

Ceea ce a atras intotdeauna la seria Call of Duty este atmosfera "cinematica" a jocului: explozii multe, personaje foarte bine conturate (Pierce si Soap sunt cele doua exemple care imi vin in minte), voci excelente, utilizarea superba a camerei si a perspectivei, efectele de iluminare, ceata, misiuni pe zapada... un tot care se potriveste de minune cu tematica si povestea jocului.

Modern Warfare 2 nu face exceptie: misiunile sunt variate, inamicii, desi nu foarte inteligenti, sunt excelent animati, iar armele sunt modelate de asa natura incat ofera experienta poate cea mai apropiata de ceea ce inseamna sa tragi cu arma in realitate.

Povestea din Call of Duty Modern Warfare 2 porneste, practic, cu o misiune care a generat extrem de multe controverse: jucatorul intra in rolul unui agent american infiltrat intr-un grup terorist. Alaturi de "colegi", dai buzna intr-un aeroport din Moscova si te pui pe masacrat civili... sau numai te uiti cum ceilalti masacreaza pe toata lumea. Scena este destul de greu de inghitit si i-a scandalizat pe multi.

Sunt de parere ca nu isi prea avea rostul in joc (oricum misiunea poate fi sarita - producatorii te intreaba chiar de la inceputul jocului daca te intereseaza sau nu sa joci o misiune "18+"). Acest "atentat" la care participa americanul nostru provoaca o reactie dura din partea Moscovei, care pune de-o invazie a Statelor Unite ale Americii.

Din acest moment, jucatorul schimba rolul si incepe sa intruchipeze un racan american care trebuie sa isi apere patria... pacat de partea aceasta a povestii, deja foarte rasuflata (si magistral integrata deja in alte jocuri, cum este World in Conflict). De aici jocul evolueaza catre rezolvarea conflictului, intalnirea cu vechi personaje, tradare si un final foarte interesant.

Din pacate insa, niciuna dintre misiunile din Modern Warfare 2 nu se mai ridica la nivelul celei din Prypiat din MW1, nici ca atmosfera, nici ca "feeling". Exista insa un episod in spatiu, in care privesti din perspectiva unui astronaut care este martorul unui eveniment cataclismic. Arata incredibil. De asemene, misiunea de pe platforma petroliera incepe spectaculos de pe un submarin, de unde fortele speciale din care face parte jucatorul pornesc inspre suprafata oceanului.

Cei care au jucat MW1 isi aduc aminte (probabil cu placere) de misiunile cu avionul AC130, cu care bombardau inamicii intr-un mod de vizualizare alb-negru parca rupt dintr-un documentar de pe Discovery. In Modern Warfare 2, nu mai avem parte de aceste misiuni, insa producatorii au introdus un UAV (Unmanned Aerial Vehicle sau, mai simplu spus, o drona) pe care jucatorul il poate folosi cu mici pauze si care este absolut devastator impotriva inamicilor.

Insa nu single player-ul (campanie pe care un jucator pasionat de FPS-uri o poate termina in doar patru ore) a facut din Modern Warfare 2 un succes comercial incredibil (cel mai bine vandut produs media al tuturor timpurilor, cu aproape 5 milioane de exemplare cumparate de gameri din SUA si Marea Britanie - majoritatea pe Xbox 360 si Playstation 3), ci multiplayer-ul. Insa pana la MP-ul clasic, producatorii au introdus si un nou mod de joc: Special Ops, care permite rularea lui Modern Warfare 2 in cooperativ, pe misiunile din campanie.

Despre jocul in multiplayer astept impresiile voastre chiar aici, in subsolul acestui articol. Modern Warfare 2 este intr-adevar un shooter excelent, insa excesiv de script-at, lucru care incepe sa fie cam demodat. Cei care cauta un FPS spectaculos, mai spectaculos decat orice film de actiune si-ar putea imagina, vor gasi in Call of Duty: Modern Warfare 2 doza suprema de adrenalina. Cei care insa doresc ceva mai mult de la un FPS vor fi putin dezamagiti.

Mininova zice NU torentelor pirat

Mininova se grabeste sa intre in legalitate printr-o masura destinata evitarii unui conflict cu legea si a unei amenzi usturatoare: eliminarea torentelor cu continut piratat.

"Este o zi importanta in istoria Mininova," au declarat administratorii sitului pe un blog. "De acum inainte, vom limita Mininova.org la serviciul de Content Distribution. Astfel, respectam decizia Curtii din Utrecht, din august." Decizia respectiva presupune eliminarea tuturor link-urilor care incalca drepturi de autor in maximum trei luni de zile. Daca Mininova.org nu respecta decizia, risca amenzi de pana la 5 milioane de euro.

Serviciul de Content Distribution de pe Mininova.org a fost lansat in 2007 si este considerat un succes. Trupa olandeza Silence is Sexy a lansat un album integral prin Mininova.org si a primit premiul Interactive Award 2009 pentru utilizarea acestei metode de distributie.

Cu toate acestea, "sufletul" Mininova.org ramane activitatea pe torentele de continut piratat, iar administratorii au declarat ca doresc sa faca recurs.

Desi torentele sunt considerate o imensa problema pentru industria de divertisment digital (filme, muzica, jocuri video), au demonstrat insa ca distributia online a continului este viabila. De aceea, o serie de producatori de jocuri sau chiar de software utilizeaza torentele ca metoda de distributie (pentru fisiere de dimensiuni foarte mari, cum sunt clientii pentru jocurile de tip MMO).