joi, 11 august 2011

Pana in 2013 vom avea ochelari 3D pentru televizoare

Ochelarii 3D vor ajunge sa fie la fel de populari ca si telecomanda, in cazul in care adoptam tehnologia tridimensionala pe micile ecrane: companiile din domeniu (Samsung, Panasonic, Sony si XpandD) anunta ca, pana in 2013, vom avea un model standard de ochelari 3D.

Cele trei companii au demarat "Initiativa Ochelari 3D Full HD", care este un proiect de standardizare a ochelarilor 3D pentru toate televizoarele care folosesc aceasta tehnologie. Noii ochelari vor folosi frecvente radio, dar si mai multe tipuri de sisteme cu protocoale infrarosu, urmand sa poata fi folositi pentru orice televizor, indiferent de producator, relateaza CNET.

Pana in 2013 vom avea ochelari 3D pentru televizoare

In prezent, ochelarii 3D de la fiecare companie nu sunt compatibili cu televizoarele de la alti producatori.

In ultimii ani au crescut cererile pentru standardizarea ochelarilor 3D, pentru ca producatorii sa poata aduce mai usor tehnologia pe micile ecrane. In prezent, filmele 3D sunt cel mai des vizionate in cinematografe.

Criza face ravagii si printre gameri: WoW a pierdut un milion de utilizatori

World of Warcraft, cel mai popular MMORPG pana in prezent, a inceput sa piarda utilizatori: un reprezentant al Blizzard a anuntat saptamana aceasta ca jocul a pierdut aproape 600.000 de jucatori.

Astfel, jocul avea in martie 11,4 milioane de utilizatori, mai putin decat avea in iarna, la lansarea ultimului expansion, Cataclysm, a anuntat Mike Morhaime, CEO la Blizzard Entertainment, potrivit Curse.com.

Este o scadere de aproape 5% fata de baza de jucatori pe care o avea WoW anul trecut, dar si o scadere fata de 2008, cand a fost lansat expansion-ul Wrath of The Lich King.

Criza face ravagii si printre gameri: WoW a pierdut un milion de utilizatori

Reprezentantii Blizzard noteaza insa ca baza de jucatori fluctueaza in functie de consumarea content-ului jocului, iar odata cu Cataclysm jucatorii au devenit mai activi.

Pe langa criza economica ce a afectat si industria gaming-ului, Blizzard mai are de luptat si cu principalul competitor, RIFT, lansat in martie. Compania ramane insa un landmark in domeniu, avand cel mai de succes joc de tip MMORPG.