marți, 8 decembrie 2009

Ninja Assassin (2009)



Ninja Assassin este povestea lui Raizo, un asasin ninja. Clanul Ozunu, o societate secreta a carei existenta este considerata un mit, l-a luat de mic copil de pe strazi si l-au transformat intr-un ucigas expert. Dar uciderea prietenului lui cel mai bun de catre clan il determina pe acesta sa intoarca spatele clanului pentru a se razbuna. In Berlin, agentul Europol Mika Coretti investigheaza transferul unor bani care au fost folositi pentru a plati asasinate politice din Orientul Indepartat. Sfidand ordinele superiorilor sai, Mika descopera cine sunt adevaratii responsabili pentru aceste asasinate. Descoperirile sale o transforma intr-o tinta vie, dar ea este salvata in ultimul moment de Raizo, care stie ca ei nu vor permite niciodata ca ea sa ramana in viata. Prins la mijlocul unui joc mortal de-a soarecele si pisica, Raizo si Mika trebuie sa colaboreze daca spera sa ramana in viata si sa distruga Clanul Ozunu odata pentru totdeauna.

luni, 7 decembrie 2009

Un dement cu webcam

Un dement cu webcam de pe tare.ro

Campania electorala a continuat online si in ziua alegerilor

Campania electorala a continuat in mediul online chiar si in ziua alegerilor, desi, conform legii, promovarea oricaror materiale electorale trebuia sa inceteze cu 48 de ore inaintea incepereii votului, duminica, la orele 7:00 dimineata.

Cei care au accesat chiar pe 6 decembrie, in ziua alegerilor, diferite siteuri romanesti si straine au putut inca vedea bannere electorale ale cel putin unuia dintre candidatii la presedintia Romaniei.

O lista a acestor siteuri ar fi insa aproape imposibil de intocmit, deoarece se pare ca de vina pentru neregula ar fi chiar Google. Daca intr-o prima faza, am dat de un banner electoral al unuia dintre candidati pe promotor.ro, un site din .ro, in secunda imediat urmatoare am regasit acelasi banner pe gsmarena.com, unde ajunsese, cel mai probabil, prin repartizare dupa IP de la Ad serverul Google.

Sa nu fie la curent oare cei de la Google, daca este intr-adevar vina lor, cu faptul ca bannerele electorale trebuiau scoase de pe siteuri cu doua zile inainte de alegeri, sau e voarba doar de o simpla eroare de server la mijloc?

De asemenea, tot din cauza campaniei continuata online chiar si in ziua alegerilor, au fost trimise mesaje virale si pe e-mail, ca venind din parte unuia dintre candidati, sau prin SMS, desi sursele de provenienta ale acestor mailuri si SMS-uri nu pot fi legate in mod oficial cu stafurile de campanie al vreunuia dintre cei doi candidati.

Intre timp, cei doi candidati, Traian Basescu si Mircea Geoana, au tinut legatura cu internautii prin intermediul conturilor lor de pe retelele sociale. Traian Basescu a ales sa-si updateze mai des in ziua alegerilor contul de pe Twitter, http://twitter.com/tbasescu, iar Mircea Geoana atat cel de pe Twitter, http://twitter.com/Mircea_Geoana, cat si cel de pe Facebook, http://www.facebook.com/people/Mircea-Geoana/1614968943#/profile.php?v=wall&id=1614968943.

Pe reteaua Facebook, Mircea Geoana are 2848 de suporteri, iar Traian Basescu 2529 de suporteri, la adresa http://www.facebook.com/pages/Traian-Basescu/18340128316?v=info#/pages/Traian-Basescu/18340128316?v=wall.

Mesajele celor doi lideri politici au fost de asemenea cat se poate de diferite: daca duminica, in jurul orei 19:00, pe contul de twitter al lui Basescu aparea "Ca si acum 5 ani, se pare ca ultimele ore sunt decisive. Atunci, oamenii de pe net au facut diferenta.", trei ore mai tarziu a aparut "Cifrele de la Realitatea si Antene sunt incorecte. La ora 7 este 50/50, cu trend favorabil noua, fara diaspora. Iar diaspora inca voteaza."; intre timp, pe contul de Facebook al lui Mircea Geoana, aparea in jurul orelor 20:00 mesajul "Suntem aproape de final. De-acum inainte fiecare vot conteaza. Vino la vot! Invingem impreuna!", iar o ora mai tarziu "Am invins! Va multumesc tuturor!", peste inca doua ore bucuria sa devenind ceva mai rezervata :"Atentie la numaratoarea voturilor!"

Daca ati vazut si bannerele electorale online, ati primit mailuri sau SMS-uri electorale dupa incheierea perioadei legale desemnate campaniei electorale, va puteti spune parerea intr-un comment, mai jos.

duminică, 6 decembrie 2009

Sony va oferi meciuri de la Cupa Mondiala din 2010 in 3D

Sony va filma si inregistra in format 3D meciurile de la turneul final al Cupei Mondiale de Fotbal din Africa de Sud 2010.

Cu cateva saptamani in urma, Sony a prezentat o camera video de televiziune care poate inregistra direct in format 3D, fara a mai fi nevoie de o prelucrare ulterioara a materialelor filmate.

In functie de rezultatele meciurilor de la Cupa Mondiala de Fotbal 2010 si de cat de spectaculoase se vor anunta acestea, Sony va inregistra pana la 25 dintre meciuri, folosind noile camere care filmeaza direct in 3D.

Fanii fotbalului care vor dori sa revada cele mai frumoase partide de la Cupa Mondiala in 3D le vor putea cumpara cel mai probabil ca o colectie de DVD-uri blu-ray, pe care Sony le va scoate piata de-abia dupa incheierea turneului final.

Cunoscutul producator japonez are deja pregatite pentru lansare in cursul lui 2010 si televizoare, playere blu-ray si chiar o varianta de PS3 care vor putea reda continut 3D. In acelasi timp, alti mari producatori, cum sunt Samsung sau LG, au deja pe piata sau planuiesc sa lanseze in cursul anului viitor televizoare si monitoare pe care pot fi urmarite materiale video in format 3D.

Pe langa un player si un televizor compatibil, doritorii vor mai avea nevoie si de ochelari 3D pentru a se putea uita din confortul propriului camin la meciurile filmate in 3D la Cupa Mondiala din 2010.