marți, 29 mai 2012
Tastatura din piele naturală - accesoriu de lux sau ciudăţenie?
Honkawa 2 este creaţia producătorului japonez de accesorii Atelier Wagakura.
Tastatura produsă momentan doar în serie limitată, cu un volum de 10 exemplare pe lună, este acoperită integral în piele naturală şi adresată celor care apreciază textura finisajelor din piele capitonată.
Lăsând la o parte aspectul de caramele pe jumătate topite, tastele îmbrăcate cu piele vopsită în ulei sunt gravate individual înainte de asamblare şi utilizează un mecanism de tip pantograf, menit să dea o senzaţie solidă la apăsare, chiar şi prin finisajul moale al suprafeţelor din piele.
Dacă în varianta cu taste gravate, tastatura Honkawa 2 poate fi comandată pentru 317 dolari, ediţia cu taste negravate pentru utilizatori excentrici poate fi achiziţionată cu doar 211 dolari. Conform producătorului, finisajul din piele vopsită se toceşte în timp, asemenea unei haine din piele purtată îndelung, oglindind astfel personalitatea celui care o foloseşte.
Atelier Wagakura mai pune la dispoziţie şi un mouse din piele, perfect asortat cu tastatura Honkawa 2.
luni, 28 mai 2012
Yahoo Axis (Download) - ce ştie să facă noul web browser de la Yahoo
Yahoo Axis este un web browser
pentru dispozitive Apple iOS şi componentă plugin pentru web browsere
desktop, menită să aducă funcţii suplimentare şi acces la o versiune
îmbunătăţită a motorului de căutare Yahoo Search.
În versiunea pentru dispozitive mobile, Yahoo Axis este disponibil momentan doar pentru tablete şi telefoane cu sistem de operare iOS. Din motive lesne de înţeles, Google nu este tocmai dispus să-şi ajute competitorul său direct, venit să-i conteste supremaţia în domeniul motoarelor de căutare. Prin urmare, versiunea pentru dispozitive Android a Yahoo Axis Web Browser se va lăsa ceva timp aşteptată, chiar dacă plugin-ul pentru Google Chrome este deja funcţional.
Potrivit lui Ethan Batraski, şeful grupului Search Innovation din cadrul Yahoo, Axis este bazat pe un design creat cu scopul de a scurta etapele procesului de căutare, vizionare a rezultatelor şi accesarea website-ului conţinând informaţiile dorite. Cu Axis, după introducerea termenilor de căutare utilizatorul poate ajunge direct la pagina dorită, sărind peste etapa mare consumatoare de timp a răsfoirii listelor cu rezultate, conţinând link-uri către diverse website-uri.
Chiar dacă descrierea dată de Yahoo sună foarte bine, Axis nu ne
scuteşte complet de etapa alegerii informaţiei dorite din lista cu
rezultate. Axis oferă însă o modalitate mai bună de a sări între lista
cu rezultate şi paginile web pe care intenţionăm să le vizităm. Putem
salva bookmark-uri cu paginile preferate, dar şi liste cu paginile pe
care intenţionăm să le citim mai târziu. Per total, conceptul
funcţionează foarte bine, iar noul browser ar putea ajuta Yahoo să-şi
promoveze într-un mod agresiv propriile servicii de căutare.
Iniţiativa creării unui astfel de web browser poate avea puternice implicaţii financiare pentru companie. În prezent, divizia Yahoo Search generează venituri în valoare de peste un miliard de dolari anual, obţinute prin inserarea de mesaje publicitare în paginile cu rezultate.
Totuşi, cu Axis nu mai avem pagini cu rezultate în sensul clasic. În
schimb, în cel puţin 80% din cazuri căutările returnează o listă
orizontală cu miniaturi reprezentând website-urile vizate, restul fiind
miniaturi cu text afişat ca şi rezultate. Prin inspectarea vizuală a
acestor miniaturi este relativ uşor să ne dăm seama care website
prezintă mai mult interes, după care dăm pur şi simplu click pe
miniatură pentru a ajunge la pagina dorită. Pentru a reveni la lista de
miniaturi şi inspecta alte rezultate, nu trebuie decât să tragem pagina
din partea superioară a ecranului, folosind interfaţa touch a tabletei
sau telefonului. Pentru a derula înainte/înapoi în lista cu rezultate,
direct din pagina în care ne aflăm, nu trebuie decât să tragem degetul
spre stânga sau dreapta, fără a mai trece efectiv prin lista cu
rezultate.
Acestea fiind spuse, lista cu rezultate există încă, dar modul de
prezentare este foarte diferit faţă de ce oferă în prezent Google, iar
modul ingenios în care a fost integrată cu browser-ul Axis facilitează o
experienţă confortabilă în ansamblu. Pentru moment, listele cu rezultate nu conţin reclame, dar asta se va schimba cu siguranţă după ce Axis va câştiga un număr mai are de adepţi.
Cât despre extensia pentru browsere desktop, aceasta aduce o funcţionalitate similară web browser-ului pentru dispozitive mobile, chiar dacă la o primă impresie pare mai degrabă un accesoriu pentru cei care folosesc versiunea mobilă, menit să ţină sincronizate lista de tab-uri şi istoricul de navigare.
Cu interfaţa aleasă, Yahoo Axis străluceşte cel mai bine pe tabletă,
unde sistemul de miniaturi şi navigarea prin gesturi ating eficienţă
maximă.
Pe tableta iPad, Axis este un web browser foarte reuşit şi cu avantaje evidente când vine vorba de folosirea funcţiei de căutare.
Chiar dacă dispozitivele iOS vin la pachet cu web browser-ul Safari, noul produs pare să se bucure de sprijinul Apple, compania neavând oricum foarte multe resurse de investit în web browser-ul propriu. De altfel, Yahoo a creat Axis pe fundaţiile Webkit, astfel că performanţele la randarea paginilor web sunt la un nivel comparabil cu Apple Safari.
Totuşi, Apple nu oferă un mediu complet deschis pentru web browsere
alternative, neoferind posibilitatea de a seta alt browser implicit în
afară de Safari. Situaţia s-ar putea schimba destul de curând, în caz
contrar Apple riscând să aibă de furcă cu noi procese antitrust, de amploarea celor prin care a trecut şi Microsoft în urmă cu nu foarte mult timp.
Chiar dacă nu va ajunge prea curând la faima de care se bucură în prezent Google Chrome sau Mozilla Firefox, Yahoo Axis se prezintă drept un competitor credibil şi cu mult potenţial de dezvoltare în lumea tabletelor, telefoane inteligente şi alte categorii de dispozitive mobile.
În versiunea pentru dispozitive mobile, Yahoo Axis este disponibil momentan doar pentru tablete şi telefoane cu sistem de operare iOS. Din motive lesne de înţeles, Google nu este tocmai dispus să-şi ajute competitorul său direct, venit să-i conteste supremaţia în domeniul motoarelor de căutare. Prin urmare, versiunea pentru dispozitive Android a Yahoo Axis Web Browser se va lăsa ceva timp aşteptată, chiar dacă plugin-ul pentru Google Chrome este deja funcţional.
Potrivit lui Ethan Batraski, şeful grupului Search Innovation din cadrul Yahoo, Axis este bazat pe un design creat cu scopul de a scurta etapele procesului de căutare, vizionare a rezultatelor şi accesarea website-ului conţinând informaţiile dorite. Cu Axis, după introducerea termenilor de căutare utilizatorul poate ajunge direct la pagina dorită, sărind peste etapa mare consumatoare de timp a răsfoirii listelor cu rezultate, conţinând link-uri către diverse website-uri.
Iniţiativa creării unui astfel de web browser poate avea puternice implicaţii financiare pentru companie. În prezent, divizia Yahoo Search generează venituri în valoare de peste un miliard de dolari anual, obţinute prin inserarea de mesaje publicitare în paginile cu rezultate.
Cât despre extensia pentru browsere desktop, aceasta aduce o funcţionalitate similară web browser-ului pentru dispozitive mobile, chiar dacă la o primă impresie pare mai degrabă un accesoriu pentru cei care folosesc versiunea mobilă, menit să ţină sincronizate lista de tab-uri şi istoricul de navigare.
Pe tableta iPad, Axis este un web browser foarte reuşit şi cu avantaje evidente când vine vorba de folosirea funcţiei de căutare.
Chiar dacă dispozitivele iOS vin la pachet cu web browser-ul Safari, noul produs pare să se bucure de sprijinul Apple, compania neavând oricum foarte multe resurse de investit în web browser-ul propriu. De altfel, Yahoo a creat Axis pe fundaţiile Webkit, astfel că performanţele la randarea paginilor web sunt la un nivel comparabil cu Apple Safari.
Chiar dacă nu va ajunge prea curând la faima de care se bucură în prezent Google Chrome sau Mozilla Firefox, Yahoo Axis se prezintă drept un competitor credibil şi cu mult potenţial de dezvoltare în lumea tabletelor, telefoane inteligente şi alte categorii de dispozitive mobile.
Kaspersky: "un malware avansat ameninta mai multe tari"
Kaspersky Lab a descoperit un program periculos extrem de
sofisticat, care este folosit ca arma cibernetica impotriva mai multor
tari.
Complexitatea si functionalitatile noului malware le depasesc cu mult pe cele ale amenintarilor informatice cunoscute pana in prezent, se arata intr-un comunicat de presa al companiei de securitate.
Programul a fost descoperit de expertii Kaspersky Lab în timpul unei investigatii initiate la cererea Uniunii Internationale a Telecomunicatiilor (ITU), un organism specializat al ONU, cu sediul la Geneva.
Programul periculos, identificat de produsele Kaspersky Lab cu numele
Worm.Win32.Flame, a fost creat pentru spionaj cibernetic si are
capacitatea de a fura date confidentiale, de a face capturi de ecran, a
strange informatii despre sistemele atacate, fisierele stocate, datele
de contact si poate inregistra chiar conversatii audio, daca acel
computer are atasat un microfon (inclusiv de la camera web).
Cercetarea independenta a fost initiata de ITU si Kaspersky Lab in urma unei serii de incidente provocate de un alt malware foarte periculos si necunoscut pana in prezent, numit Wiper. Acesta a sters informatii de pe mai multe computere localizate in zona de vest a Asiei.
Analiza Wiper este inca in desfasurare, dar, in timpul procesului, expertii Kaspersky Lab, in colaborare cu ITU, l-au identificat pe Flame, se mai arata in comunicatul oficial al Kaspersky.
Aproape imposibil de detectat
Cercetarile preliminare indica faptul ca acest malware exista „in the wild” (fara sa fi fost detectat pana acum) de mai bine de doi ani, adica din luna martie 2010. Din cauza nivelului extrem de complex, dar si a naturii directionate a atacurilor (nu ataca decat anumite tinte), niciun software antivirus nu a reusit sa-l identifice.
Cu toate ca functionalitatile lui Flame difera de cele ale deja celebrelor arme cibernetice Duqu si Stuxnet, geografia atacurilor, exploatarea anumitor vulnerabilitati software si faptul ca doar anumite computere sunt vizate de atacuri il plaseaza in aceeasi categorie a super-armelor cibernetice.
Modalitatea exacta de atac este inca in proces de identificare, dar
este evident faptul ca Flame are capacitatea de a se propaga intr-o
retea locala folosind mai multe metode, inclusiv aceeasi vulnerabilitate
de imprimanta si infectare a unui stick USB exploatata si de Stuxnet.
"Cercetarile preliminare, initiate in urma unei cereri urgente din partea ITU, confirma natura directionata de atac a acestui program periculos", afirma Alexander Gostev, Chief Security Expert la Kaspersky Lab.
"Aspectul alarmant al acestei probleme este ca intreaga campanie de atac a Flame este in plina desfasurare, infractorii cibernetici colectand in momentul de fata informatii de pe computerele infectate, in timp ce cauta sa tinteasca noi sisteme pentru a-si atinge scopul", incheie Gostev.
In zilele urmatoare, o serie de articole publicate pe blogul oficial al companiei
vor dezvalui noi detalii despre acest malware. Pentru moment, se
cunoaste faptul ca Flame este compus din mai multe module, fiecare
insumand mai multi megabytes, care îl fac de 20 de ori mai mare decat
Stuxnet.
Complexitatea si functionalitatile noului malware le depasesc cu mult pe cele ale amenintarilor informatice cunoscute pana in prezent, se arata intr-un comunicat de presa al companiei de securitate.
Programul a fost descoperit de expertii Kaspersky Lab în timpul unei investigatii initiate la cererea Uniunii Internationale a Telecomunicatiilor (ITU), un organism specializat al ONU, cu sediul la Geneva.
Cercetarea independenta a fost initiata de ITU si Kaspersky Lab in urma unei serii de incidente provocate de un alt malware foarte periculos si necunoscut pana in prezent, numit Wiper. Acesta a sters informatii de pe mai multe computere localizate in zona de vest a Asiei.
Analiza Wiper este inca in desfasurare, dar, in timpul procesului, expertii Kaspersky Lab, in colaborare cu ITU, l-au identificat pe Flame, se mai arata in comunicatul oficial al Kaspersky.
Aproape imposibil de detectat
Cercetarile preliminare indica faptul ca acest malware exista „in the wild” (fara sa fi fost detectat pana acum) de mai bine de doi ani, adica din luna martie 2010. Din cauza nivelului extrem de complex, dar si a naturii directionate a atacurilor (nu ataca decat anumite tinte), niciun software antivirus nu a reusit sa-l identifice.
Cu toate ca functionalitatile lui Flame difera de cele ale deja celebrelor arme cibernetice Duqu si Stuxnet, geografia atacurilor, exploatarea anumitor vulnerabilitati software si faptul ca doar anumite computere sunt vizate de atacuri il plaseaza in aceeasi categorie a super-armelor cibernetice.
"Cercetarile preliminare, initiate in urma unei cereri urgente din partea ITU, confirma natura directionata de atac a acestui program periculos", afirma Alexander Gostev, Chief Security Expert la Kaspersky Lab.
"Aspectul alarmant al acestei probleme este ca intreaga campanie de atac a Flame este in plina desfasurare, infractorii cibernetici colectand in momentul de fata informatii de pe computerele infectate, in timp ce cauta sa tinteasca noi sisteme pentru a-si atinge scopul", incheie Gostev.
Facebook ar putea cumpara Opera browser
Opera browser ar putea fi achizitionat de Facebook. Dupa
achizitia Instagram si listarea la bursa, Facebook este interesata si de
Opera Software, dezvoltatorul browserului web Opera, care ar mari
influenta Facebook in lumea online.
Zvonul ce spune ca Facebook ar putea cumpara Opera browser este vehiculat deja de mai multe surse, care subliniaza avantajele pe care le-ar avea Facebook daca ar avea un browser ce ofera integrat serviciile sale, scrie Dvice.com.
Pana acum, singurul lucru confirmat este faptul ca Opera Software nu mai face angajari, semn ce indica de obicei o schimbare importanta in companiile mari.
Daca Facebook achizitioneaza un browser web, pasul urmator va fi probabil un sistem de operare pentru smartphone-uri, iar reteaua sociala va putea ajunge la egalitate cu giganti IT ca Google si Apple.
Zvonul ce spune ca Facebook ar putea cumpara Opera browser este vehiculat deja de mai multe surse, care subliniaza avantajele pe care le-ar avea Facebook daca ar avea un browser ce ofera integrat serviciile sale, scrie Dvice.com.
Daca Facebook achizitioneaza un browser web, pasul urmator va fi probabil un sistem de operare pentru smartphone-uri, iar reteaua sociala va putea ajunge la egalitate cu giganti IT ca Google si Apple.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)