luni, 11 mai 2009

Gata, am renunţat la sutien!

Bucureştenii au avut parte in weekend de distracţie pe cinste.

Capitala Romaniei a fost centrul distracţiilor, de vineri pană ieri. Ziua Europei, sărbătorită pe 9 mai, dar şi vremea bună, au dat startul multor petreceri care au ţinut trei zile pe malurile Dâmboviţei - din Parcul Izvor până în Herăstrău şi de pe pajiştea de lângă Primăria Sectorului 2 până la Arcul de Triumf.


Pe Simona (stânga), în vârstă de 22 de ani, am surprins-o sâmbătă în ştrandul Crângaşi, în timp ce făcea plajă. Ea ieşise pentru a se bucura de soarele puternic, la primul topless pe anul acesta. “Îmi place să mă bronzez uniform şi am venit aici pentru că deocamdată e linişte. Gata, am renunţat la sutien!”, ne-a spus tânăra.

Grătare la Izvor

Parcul Izvor a găzduit timp de trei zile, adică de vineri până ieri, Campionatul internaţional de gătit în aer liber. Grătarele au sfârâit de dimineaţă până seara.

S-au pozat pe Arcul de Triumf

“Ne place foarte mult aici, sus, pe Arcul de Triumf, e un moment unic”, ne-au declarat Roberta şi Cătălin, doi tineri de 17 ani, care au profitat de faptul că monumentul a fost deschis publicului. La fel ca ei, sute de bucureşteni s-au înghesuit pe treptele interioare ale Arcului pentru a admira Bucureştiul de sus.

Sarmale pe gratis, la Obor

Ştefan Velea (16 ani) a mâncat cu poftă două din cele 30.000 de sarmale oferite de Primăria Sectorului 2 celor prezenţi în parcul de la Obor. “Mi-aş dori să mănânc aici în fiecare zi!”, ne-a mărturisit el încântat.

Schi pe rotile, pentru prima oară în Herăstrău


Amatorii de sporturi extreme s-au încumetat să încerce o nouă experienţă: mersul pe schiuri pe role

Bucureştenii au jucat gratis fotbal, baschet şi volei în parcul Herăstrău, în acest sfârşit de săptămână. Totul, într-un eveniment organizat de postul de radio Europa FM, care a pus la dispoziţia celor mici chiar şi miniporţi de fotbal şi minicoşuri de baschet. O distracţie aparte a fost mersul pe schiuri pe role, un “sport” practicat pentru prima dată în Capitală.

Nevoia de mişcare i-a împins chiar şi pe cei de vârsta a doua să se prindă în jocul celor mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu