miercuri, 10 iunie 2009

Vasile Turcu: "Prefer locul 3 decît să ne facem de rîs în Liga Campionilor"



Acţionarul dinamovist Vasile Turcu a spus că este dispus să îşi împartă acţiunile de la club suporterilor, precizînd că se simte umilit de finalul ratat de sezon al lui Dinamo.
"Jucătorii răspund de rezultate sau antrenorul? De cîte ori nu a declarat Mircea Rednic că are cel mai bun lot? Şi noi am crezut asta, că doar el era meseriaşul, aveam încredere. Acest final este umilitor pentru noi.

Îi înţeleg pe suporteri, dar poate că au procedat greşit. Este vina organizatorilor, că nu au prevăzut asta.

Poate nu am fost bine înţeles. Nu am cerut demisia lui Mircea Rednic, ci doar am zis că după toate cele întîmplate mi-aş da demisia de onoare. Nu cred că l-au lucrat jucătorii pe Rednic, s-ar fi lucrat pe ei de fapt. Cauza pentru acest final dezastruos este lipsa de pregătire fizică, asta mi-au spus-o mari specialişti. Acuma şi-a dat seama Rednic că nu joacă echipa? Eu mi-am dat seama la începutul sezonului.

Prefer în condiţiile astea locul trei, să facem un proiect nou decît să ne facem de rîs în Liga Campionilor. Atîta umilinţă cît am suferit în luna asta, mai bine creăm o echipă de care să ne fie drag. Dacă nu, mă gîndesc să el dau acţiunile mele suporterilor şi să devin şi eu unul dintre ei, să investesc în mod egal", a spus Vasile Turcu la televiziunea sportro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu