Reggie Fils-Aime, seful diviziei nord-americane Nintendo, a declarat ca "exista cu adevarat milioane de consumatori care isi doresc un Wii" si nu si l-au putut permite. "[Acesti consumatori] asteptau acel mic indemn pentru a merge sa cumpere consola - scaderea de pret, sampling-ul, lansarea de noi software-cheie, cum este Wii Fit Plus - credem ca acestea sunt motivele pentru care iau decizia de a deveni cumparatori."
Optimismul lui Fils-Aime ramane sa fie confirmat si de cifrele de vanzari inregistrate de Nintendo dupa taierea a 50 USD/EUR din pretul consolei (ajunsa la 199,9 USD, respectiv 199,9 EUR). "Reactia consumatorilor la scaderea de pret a fost foarte puternica", a mai declarat managerul Nintendo, care sustine ca este inca prea devreme pentru a oferi publicitatii cifre precise de vanzari.
Consola Nintendo Wii, alaturi de Wii Fit - pachetul de fitness si casual sports, si de Wii Sports Resort, sunt printre cele mai de succes produse in industria jocurilor video. Wii Fit s-a vandut in peste 22 de milioane de exemplare in intreaga lume, iar Wii Sports Resort a depasit 1 milion de exemplare vandute in Europa dupa doar o luna de la lansare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu