miercuri, 20 ianuarie 2010

Florin Salam: «Sunt sigur că românii mă vor la Eurovision»

Florin Salam, vedeta cantecelor de petrecere, işi doreşte foarte mult să demonstreze că nu este doar un simplu manelist. De aceea, artistul s-a înscris la Eurovision cu două melodii, una lentă, de dragoste, şi una pop, ambele în engleză, şi este convins că popularitatea pe care şi-a câştigat-o ca vedetă a lumii manelelor va avea efectul dorit şi va reuşi să reprezinte România în finala concursului din mai.

Florin Salam vrea să demonstreze căpoate cânta şi melodii de dragoste la Eurovisionul de anul acesta, de la Oslola

“Am o voce care îmi permite să interpretez orice, pot să cânt live blues sau pop, nu numai manele. M-am săturat să fiu privit de sus de unii sau de alţii care se cred mai artişti doar pentru că nu au manele în repertoriu. Când vor fi făcute publice melodiile cu care m-am înscris la Eurovision, voi demonstra acest lucru. Sunt convins că România mă va dori ca reprezentant al ei la concursul de la Oslo, din Norvegia. Pot spune chiar că am câştigat concursul intern, toată lumea mă cunoaşte şi mulţi români mă apreciază şi mă vor vota, mai rămâne să vadă asta şi juriul. Dacă vor face însă diferenţe din cauza etniei mele sau din cauză că până acum am cântat manele mă va deranja. Dacă fac aşa ceva cei care decid cine merge mai departe, în finală, va trebui să ne amintim de Hitler şi de ce a făcut el”, a spus, în exclusivitate pentru Libertatea, Florin Salam.

A trimis deja două melodii, în engleză

Cântăreţul a trimis deja două melodii pe adresa Televiziunii Române, urmând ca, la finalul lunii, juriul să decidă dacă acestea pot intra în finala naţională de pe 6 martie. Dacă una din cele două piese va trece de aceste etape, manelistul va putea reprezenta România la Oslo, capitala Norvegiei, unde va avea loc finala continentală “Eurovision”, pe 29 mai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu