joi, 1 iulie 2010

Audio | Iată maneaua pe versurile lui Corneliu Vadim Tudor!

Lele, noua speranţă a muzicii de petrecere, a ales o poezie a Tribunului pentru a-şi face debutul muzical.

Corneliu Vadim Tudor şi-a făcut debutul in lumea manelelor. Nu, nu s-a apucat de cântat. Scriitorul şi politicianul semnează versurile unei melodii interpretate de cea mai nouă tânără speranţă a muzicii de petrecere: Lele.

Lele, 11 ani, noua speranţă a manelelor, a găsit poezia  “Țigăncuşă, ce frumoasă eşti” într-o carte scrisă de Corneliu Vadim  Tudor
Lele, 11 ani, noua speranţă a manelelor, a găsit poezia “Țigăncuşă, ce frumoasă eşti” într-o carte scrisă de Corneliu Vadim Tudor

În vârstă de 11 ani, micul interpret a ales o poezie a Tribunului pentru a-şi face debutul în lumea bună a muzicii. Aşa se face că poezia “Ţigăncuşă, ce frumoasă eşti” a devenit primul single de pe albumul “Europetrecere”, semnat Lele. “Domnul Vadim s-a bucurat că m-am inspirat din textele dânsului pentru realizarea acestei frumoase melodii. Odată cu încuviinţarea primită, dânsul mi-a zis că se bucură enorm de faptul că promovez tinere talente, copii cu aptitudini, şi că-i place de Lele. Vă garantez, merită cu adevărat să ascultaţi piesa. E deosebită!”, ne-a declarat Dan Bursuc, producătorul muzical al lui Lele.

«Tigăncuşă, ce frumoasă eşti»

“Am avut un vis frumos,
Se făcea că eşti cu mine
Însă visele, ştii bine,
Ni se tălmăcesc pe dos.

Şi-am visat în altă zi
Gândul meu de la chindie
Că mergeam la cununie
Asta oare ce-o mai fi?

Refren: Ţigăncuşă, ce frumoasă eşti
Ah, ce fierbe sângele în mine
Doamne, ce n-aş da
Tu să mă iubeşti
Să fiu un trandafir în păr la tine

Am visat că ne-a chemat Dumnezeu la Judecată
De ce nu vă luaţi odată?
Surâzând ne-a întrebat
Şi ne-a spus că o să dea
Nişte legi contra mândriei
Şi împotriva geloziei
Ca să fii mireasa mea”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu