sâmbătă, 20 iunie 2009

Plasma gigant de la Panasonic

Panasonic Corporation, lider in industria produselor electronice, a finalizat dezvoltarea primului ecran cu plasma din lume cu tehnologie Full HD si diagonala de 85-inch, destinat utilizarii in medii profesionale.

Noul ecran, expus in cadrul expozitiei InfoComm 09 in perioada 17 – 19 iunie, la Orange County Convention Center din Orlando, Statele Unite, va deveni disponibil pentru achizitionare la nivel global, prin intermediul partenerilor de business Panasonic, incepand cu toamna acestui an. Primele piete unde noua plasma gigant va fi comercializata sunt Japonia si Statele Unite.

Nu este prima data cand Panasonic vine cu o premiera mondiala. In 2006, compania a lansat prima plasma cu diagonala de 103 inch. Ecranele cu plasma Panasonic cu diagonala mare sunt deja foarte apreciate la nivel global atat in mediul de business cat si in cel educational, al afisajului public, dar si in domeniul televiziunii.

Noua plasma de 85 inch, echivalenta ca dimensiune cu patru ecrane cu diagonala de 42 inch, incorporeaza tehnologia Panasonic NeoPDP care permite un consum redus de energie, la o luminozitate dubla fata de modelele mai vechi de plasme.

Ecranul impresioneaza prin culorile vii si negrul profund, imaginile dinamice clar redate, foarte aproape de cele reale, cu un contur perfect, la o rezolutie de 1080 de linii si un contrast uimitor de 40.000:1 (maximum 2.000.000:1) – ambele caractecteristici fiind in prezent la cel mai ridicat nivel din lume.

Zona vizibila de 1.889 mm (latime) x 1.062 mm (inaltime) este cam de aceeasi dimensiune cu cea a ecranelor obisnuite de proiectie, plasma fiind suficient de mare incat, atunci cand este asezata vertical sa poata afisa imaginea unei persoane in marime naturala. Ecranul are o grosime de numai 99 mm.

Prin lansarea noului ecran cu plasma Full HD de 85 inch, Panasonic isi extinde gama de ecrane cu diagonal mare. Comparativ cu plasma de 103 inch, noul model este cu 30 mm mai subtire, avand o greutate pe inch patrat cu aproape 30% mai mica si o greutate totala cu 40% mai redusa (aprox. 130 kg), fiind la fel de usor de instalat ca si un ecran cu diagonal de 65 de inch.

Compania va continua, de asemenea, eforturile pe care le depune pentru fabricarea unor produse mai ecologice. Trebuie reamintit ca Panasonic a fost prima companie din industria electronica globala care a eliminat complet plumbul din procesul de productie al ecranelor cu plasma. In prezent, ecranele cu plasma produse de Panasonic au o durata de viata de 100.000 de ore.

vineri, 19 iunie 2009

Fuma marijuana la volan şi a pierdut controlul maşinii


Pasagerii unui microbuz au crezut că au halucinaţii săptămâna aceasta la Moscova când şoferul lor a început să fumeze marijuana în timp ce conducea.

Efectul drogului s-a simţit imediat, iar acesta a început să râdă de unul singur şi să se joace cu volanul.

"Brusc un miros ciudat s-a răspândit în maşină. Şoferul fuma un joint în timp ce conducea. A început să râdă singur şi rotea volanul în toate direcţiile. Microbuzul a ajuns pe contrasens, unde din fericire nu se afla niciun alt vehicul şi nimeni nu a fost rănit'', potrivit cotidianului rus Komsomolskaia Pravda

Văzând una ca asta, unul dintre pasageri a chemat imediat poliţia. Prins în flagrant delict, cu încă un joint în mână, bărbatul a declarat că este prima dată când fumează marijuana.

joi, 18 iunie 2009

Face nuntă de 1.000.000 $

Dan Stănescu, regele ţiganilor, işi mărită fiica.

Regele ţiganilor, Dan Stănescu, din Costeşti, judeţul Argeş, işi mărită fata pe 28 iunie, aşa că în casa acestuia este forfotă mare. Pentru ca invitaţii să se bucure de mâncăruri şi de băuturi alese, regele nu se uită la bani, astfel că factura pentru nuntă se apropie de un milion de dolari.

Ancuţa (17 ani), fiica regelui Dan Stănescu, s-a logodit cu alesul ei încă din 2007. Petrecerea s-a ţinut cu puţin timp înainte să se stingă din viaţă bunicul fetei,

Ilie Stănescu, regele internaţional al rromilor. Mirele Dan (16 ani) se trage şi el din familie bună – e fiul prinţului Toma din Vâlcea. Dacă la petrecerea de logodnă de la Castelul de Aramă din Costeşti s-au cheltuit 100.000 de euro, pentru nuntă, regele mai scoate din buzunar aproape un milion de dolari.

Au comandat mobilă la Paris

După legea ţigănească, Ancuţa trebuie să aibă zestre aleasă, aşa că regele Dan Stănescu şi soţia sa, Mioara, au comandat la Paris mobilă nouă în valoare de 300.000 de euro. În plus, mireasa va primi 1.200 de mahmudele

(bănuţi de aur) şi aparatură electronică de peste 100.000 de dolari. La petrecere se vor tăia 35 de porci de 100 de kilograme şi 15 de 400 de kilograme. Bucatele vor fi udate cu 500 de sticle de şampanie fină şi alte 500 de whisky, iar pentru invitaţi vor cânta Andra, soţia lui Măruţă, Angelica Stoican şi Nicolae Guţă.

Şi, de parcă nu ar fi de-ajuns, a doua zi dis-de-dimineaţă, alaiul de nuntaşi va pleca spre Târgu Jiu, judeţul Gorj, unde cheful va mai dura trei săptămâni. Ca-n poveşti, ce mai!

Pericolele din spatele link-urilor sponsorizate

G Data Software anunta ca inca de la inceputul anului 2009, a observat o crestere a utilizarii advertising-ului on-line (link-uri sponsorizate /cuvinte cheie pe Google si advertising prin bannere plasate pe site-uri web) de catre infractorii cibernetici. Din statisticile realizate de G Data pentru URL-uri cu continut, domeniile de providerii de advertising ocupa unele dintre pozitiile de top.



In cadrul initiativei G Data de colectare de informatii cu privire la malware, numai in ultimele 7 zile in medie aproximativ 2,5 de URL-uri diferite s-au dovedit a avea link-uri catre site-uri malware. Dintre care, in medie 405 de URL-uri pe zi corespund unor pagini web ale unor provideri de advertising. In cadrul colectiei de date G Data, aceasta a reprezentat un procent de 18% din URL-urile cu malware.

Werner Klier, Laboratoarelor de Securitate G DATA: "Economia subterana cumpara advertising pe Google sau pe alte website-uri comerciale sau comunitare pentru a atrage utilizatorii spre paginile web pe care le detin cei interesati. Aici pandeste malware-ul, care este ulterior instalat, fara aprobare din partea utilizatorului de Internet, in drivere sau alte fisiere descarcate. In mod similar cu infectiile cu malware, hackerii incearca prin intermediul advertising-ului achizitionat, sa atraga victimele spre site-uri unde este nevoie de inregistrare. Aici, victimele sunt convinse sa isi introduca datele personale intr-un formular online. Fara sa stie, ei tocmai au efectuat o plata masiva pentru un program inutil sau o versiune “gratuita”, de incercare, in schimbul a mai multe sute de euro."

Cu putin timp in urma, infractorii cumparau advertising de la Google, si astfel au aparut, o data cu paginile lor web infectate si datele descarcate, pe una din pozitiile de top. De exemplu, in august anul trecut, infractorii au cumparat link-uri sponsorizate de la Google pentru ca la cautarea de actualizari ei sa ocupe primele 5 pozitii din topul listei de cautare. In loc de actualizarea Adobe Flash Player versiunea 10, victimele care dadeau click pe link primeau un fisier cu aceeasi denumire care continea un virus.