joi, 14 august 2008

Video Free Manele Hip-Hop House Dance All Free !!

Update 29 Iunie
Printesa de aur - Spune adevarat
Nicolae Guta - Cu ce m-am ales in viata
Printesa de aur - Nu sunt banii pe aceasta lume
Nicolae Guta - Pe cine ajuti te uitaAliniaţi la centru
Ioana - Zilele cu tine
Shawty LO Ft. Birdman, Rick Ross & Jim Jones - Foolish (Remix)
Pussycat Dolls - When I Grow Up
Flo-Rida Ft. Will.I.Am - In The Ayer
Nelly Ft. Jermaine Dupri & Ciara - Stepped On My JÆs


Update 7 Iunie
Manele De Top Vol.12 VIDEO
Sefii Muzicii


Part 1
Nicolae Guta - Cu Cine M-am Insurat
Babi Minune - Joaca Manea
Copilu De Aur - Sunt Om Si Eu
Sorinel Pustiu - Date La Oparte
Denisa Si Mr.Juve - In Casa Mea E Cineva
Nicolae Guta - Inima De Piatra
Liviu Guta - Alarma La Damigeana
Danezu, Leonard Si Emil Tancu - Ce Lasa Omu In Urma Lui
Costel Ciofu - Hopa Hopa
Ninel De La Braila - Instrumentala
Leonard Si Lorenna - Care-I Viata Ta
Marius Babanu - Fata Mea
Mr.Juve - Noi Cantam Si Iara Bem
Danezu , Leonard & Emil Turcu - Mai sunt frati dar nu ca noi
Florin Salam Si Sorinel Pustiu - Ah Le Le Le (LiVe-Miss Piranda 2008)
Part 2
Cristina Si Copilu De Aur - Bos De Bos (LiVe-Miss Piranda 2008)
Printesa De Aur - De Ce Ai Plecat (LiVe-Miss Piranda 2008)
Elis - Sunt Un Barbat Sucar Si Stilat (LiVe-Miss Piranda 2008)
Petrica Cercel - Nevasta Mea (LiVe-Miss Piranda 2008)
Ionut Cercel - Made In Romania (LiVe-Miss Piranda 2008)
Cristi Dules - Eu Rad Cu Tine Si Glumesc (LiVe-Miss Piranda 2008)
Rudi si Bogdan Artistu` - Suntem Cei Mai Dulci Baieti (LiVe-Miss Piranda 2008)
Danezu - Mireasa Mea
Leonard Si Emil Tancu - Am Urcat In Top
Nicoleta - Te Iubesc La Nebunie
Nicolae Guta - Viata mea se termina la tine
Iuliano Si Mr. Juve - Te Iubesc
Nicolae Guta - Strainatatea
Liviu - Frumoasa ca tine
Ionut Cercel - Nu-mi pasa


Update 2 Iunie
Susanu - Bine, se misca fata bine (feat. Mr. Juve)
Susanu - Votam,votam
Susanu Feat. Mr. Juve & Don Genove - Asta-i viata ce noua ne place

Update 29 Mai
Narcis - Suflet trist
Narcis & Florin Purice - Numaru ti l-ai schimbat
Stefan De La barbulesti - Cunosc Omul Dupa Fata
Stefan & Narcis - Inima mea plange


Update 27 Mai
Narcis - Cu tine fiecare zi
Stefan de la Barbulesti - Am cea mai mare comoara
Stefan De La Barbulesti - Valoarea Mea Nu Scade


Update 17 Mai
Fratii de aur - In studioul GPB


Update 15 Mai
Nicoale Guta & Mr. Juve - Vin Baietii
Nicolae Guta - Cu cine m-am insurat
Fina si cu Finul Promo Video Album
Anda Adam - Punani Move Your Body
DJ Project feat Giulia - Prima noapte
Keo - Ploua cu lacrimi
Stefan Banica - Tu si eu
Sistem feat Natalia B- Atingerea ta


Update 12 Mai
Mr Juve - Noi cantam si iara bem


Update 7 Mai
Rihanna - Take A Bow
Busta Rhymes feat. Linkin Park - We Made It
Biondo - Shine


Update 2 Mai
Carmen Serban - Viata Este Ca Un Joc
Ana Maria Ferentz - Cine M-ar Opri
Keo - Ploua Cu Lacrimi


Update 30 Aprilie
Activ - Under my skin [DVD]
Copilul de Aur & Margherita din Clejani - Stiu ca tu ma vrei
Natalia Barbu - Suflet gol


Update 28 Aprilie
Liviu Mititelu'- Vorbesc Cu tine Nu Ma Auzi
Copilul de Aur - Cunosc omul dupa fata


Update 26 Aprilie
LIVE Copilul De Aur - Spectacol La Targoviste
Varu Sandel - Buna Dimineata Lume
Varu Sandel Si Suzana - Puturosul
Varu Sandel si Lele - Foaie Verde De Dai N-Ai


Update 25 Aprilie
Susanu & MrJuve - Asta-i viata ce noua ne place [ Promo Video ]
Shoby - Pt ca anii trec


Update 22 Aprilie
Cristian Rizescu & Di Gianno - Iti dam pe datorie
Aida - I Feel Alright
Florin Peste Laura,Diana Iliuta & Play Aj - Ma jur pe ce vrei tu
Lavinia & Korekt - F.T.R.L


Update 14 Aprilie
Bab Minune - Din Nou La Acasa Tv
Babi Minune & Dana -Joaca manea


Update 6 Aprilie
Florin Salam Ce-am Visat Aseara In Somn
Parazitii- Sound Track 17


Update 5 Aprilie
Ciara feat. 50 Cent - Can't Leave 'Em Alone
BaBi Minune - In direct despre viata lui
Rudy & B.Artistu - Bomba


Update 4 Aprilie
Nicolae Guta si Kristiyana - Eu astept de ani de zile
Printesa Ardealului - Esti mincinos mare pervers


Update 30 Martie
Nicolae Guta - Iubesc ochii tai


Update 28 Martie
Snoop Dogg ft. Too Short and Mistah F.A.B. - Life of da party
Flo Rida ft. T-Pain - Low
2 Pistols ft. T-Pain and Tay Dizm - She got it


Update 21 Martie
Seden Gurel & Costi Ionita - Show ca la Paris *Belea*
Alexx Ramona Mr .Juve - esti frumoasa


Update 19 Martie
Live Florin Salam - Fat Mea , Viata Mea


Update 13 Martie
LIVE Adrian Minune La Pinokio - Stai O Clipa Langa Mine


Update 10 Martie
Calin Crisan & Nicoleta Guta - Toate-n Lume-s Trecatoare VIDEO
Nicoleta Guta - Baietelul Meu
Nicoleta Guta - Daca Eu Nu Te-as Iubi
Nicoleta Guta - Satul Meu
Nicoleta Guta - Toate-n Lume-s Trecatoare
Nicoleta Guta & Calin Crisan - Daca Dumnezeu Mi-ar Da Putere
Nicoleta Guta & Calin Crisan - Ia-ma-n Brate
Calin Crisan - Dac-ar Sti Nevasta Mea
Calin Crisan - Nu Ma-nsor
Calin Crisan - S-o Jurat Mandra Aseara


Update 8 Martie
Parazitii-Din Coltul Blocului


Update 6 Martie
Tom Boxer ft Anca Parghel and Fly Project - Brasil


Update 2 Martie
Babi Minune - Made In Romania


Update 1 Martie
Florinel & Ioana_- Am facut multe pacate
Printesa de Aur & Andrei - Oricum,oricand si oriunde


Update 29 Februarie
Nicolae Guta si Oana - A opta_minune a lumii

Update 26 Februarie
Nicolae Guta & Brazilianu_& Mr. Juve & Don Genove - Pune banii la bataie
3rei Sud Est - Vorbe care dor


Update 23 Februarie
2Pac ft Elton John - Ghetto Gospe
Dr. Dre & Knock Turn'al - Bad Intentions


Update 18 Februarie
Parazitii - Mesaj pentru Europa
Timbaland.ft.Keri.Hilson.and.Nicole.Scherzinger-Scream
Ray ft. Yung Berg - Sexy Can I 2008


Update 17 Februarie
Florin Salam - Ce mireasa ce minune


Update 15 Februarie
Nicolae Guta - Beau cu prietenii


Update 9 Februarie
Jean de la Craiova and Mr Juve and Nino-Piratii Manelelor


Update 2 Februarie
Sean Paul - Watch them roll
Basshunter - Now You're Gone


Update 1 Februarie
Nicolae Guta - Fata-n fata


Update 28 Ianuarie
Celia feat. Alberto - Sa pot zbura
Dan Balan-Crazy Loop - Crazy Loop (MM-MA-MA)


Update 26 Ianuarie
Nicolae Guta - Atat de indragostit
Nicolae Guta - Te-as mai ierta odata
Nicolae Guta - De ce ne mintim


Update 23 Ianuarie
Madalin si Diana - Vin zile in viitor
Dj Sava .feat Connect R- Sunshine [Original]


Update 13 Ianuarie
Nicolae Guta - Stati Drepti


Update 3 Ianuarie
La Familia - Ne stim din cartiere
Snoop Dogg - Sexual Eruption

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu