miercuri, 20 mai 2009

Tu cât de des faci sex?

Dacă pană şi Claudia de la Sexxy şi modelul britanic Jordan şi-au pierdut pasiunea pentru sex, atunci e clar că lumea este cu susul in jos!

Voluptuoasa vedetă din Romania a declarat că nu a mai făcut amor de mai bine de şase luni, in timp ce controversata Jordan i-a făcut confesiuni unei prietene despre cum dorinţa din dormitorul ei s-a stins iremediabil. Englezoaica nu a mai făcut deloc sex in ultimii doi ani. Libertatea a vrut să vadă cat de bine stau romanii la capitolul pasiune in dormitor.




Elena Geantă, 18 ani, elevă:

“Încă nu mi-am început viaţa sexuală! Aştept persoana potrivită cu care să am parte de o experienţă de vis. Vreau ca prima dată să fie ca în filme. Până atunci, abstinenţă totală”
Alin Boc, 18 ani:

“De două săptămâni nu am mai avut parte de sex, pentru că m-am despărţit de prietena mea. Nu a mai mers relaţia, aşa că am lăsat-o baltă. Acum, ce să fac...nu mai am cu cine, chiar dacă aş vrea”
Cezar Dorobanţu, 19 ani:

“Fac sex frecvent, nu duc lipsă de amor. Ultima dată am făcut dragoste vineri seara. Nu ştiu dacă aş rezista la o perioadă de abstinenţă mai mare de câteva săptămâni”



Florian Georgescu, 28 de ani:

“Ultima dată când am avut parte de o partidă de sex a fost acum două seri, cu soţia mea. Avem o viaţă sexuală activă şi regulată. Nici măcar criza nu ne-a afectat!”
Robert Slujchi, 29 de ani:

“Nu am mai făcut sex de aproape o lună. Am o relaţie la distanţă şi abia aştept să-mi văd iubita. Nu e prea comod să nu faci sex atât timp, dar suntem fideli unul altuia”
Ştefan Mihai, 22 de ani:

“Ultima partidă de sex a fost acum o săptămână. Eu nu sufăr prea tare dacă nu fac dragoste, sunt destul de rezistent. Nu spun că e plăcut, dar, dacă trebuie, mă abţin”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu