joi, 17 mai 2012

Cum vrea Microsoft sa schimbe publicitatea TV

Microsoft lucreaza la o metoda inedita de a revolutiona publicitatea TV. Sistemul NUads va folosi senzorii de detectare a miscarii Kinect pentru a lasa telespectatorii sa interactioneze cu reclamele.
Reclamele interactive implica participarea telespectatorilor cu efort minim: o comanda vocala sau un gest simplu cu mana. Folosind comanda vocala "Xbox share", utilizatorul poate publica direct pe Facebook sau Twitter reclamele care ii plac, scrie VentureBeat.
Cum vrea Microsoft sa schimbe publicitatea TV
Cum vrea Microsoft sa schimbe publicitatea TV
Planul Microsoft este de a "urmari" telespectatorii in timp ce ei urmaresc publicitatea TV pentru a colecta date despre reactia acestora la diferite reclame. Informatiile colectate raman private, dar sunt prelucrate pentru a obtine statistici utile firmelor de publicitate.
Kinect NUads ar putea convinge consumatorii de media sa renunte la inregistrarea emisiunilor preferate pentru a le urmari mai tarziu fara reclame si ar putea deveni chiar o sursa de a masura audienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu